ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
وبـلـاگـ💖💕خـوشـگـلـمـ💓💗وبـلـاگـ💖💕خـوشـگـلـمـ💓💗، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ریحانه فرشته کوچک

بر سینه من نوشته بین الحرمین نصف قلبم با اباالفضل نصف دیگر با حسین

محرم

1400/5/28 12:06
نویسنده : Reyhaneh
121 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا پیکرم آتش گرفته 

دل غم پرورم آتش گرفته

شهادت نامه را با خون نوشتم

ولیکن دفترم آتش گرفته

خودم دیدم کنار قتلگاهم

که قلب مادرم آتش گرفته

خودم دیدم کنار نهر علقمه 

لب آب آورم آتش گرفته

خودم دیدم که از تیر سه شعبه 

گلوی اصغرم آتش گرفته

خودم دیدم سکینه داد می‌زند

که عمه چادرم آتش گرفته

الا ای خواهرم زینب کجایی؟

لباس دخترم آتش گرفته

ز هرم ناله هل من معینم

صدایم ، حنجرم آتش گرفته

پسندها (3)

نظرات (7)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
28 مرداد 00 15:44
سلام عزیزم دنبال شدین لطفا شما هم وبلاگ من و دنبال کنید😍❤
Reyhaneh
پاسخ
دنبال شدین

28 مرداد 00 16:31
دنبال شدید لطفا دنبال کنید عزیز
Reyhaneh
پاسخ
دنبال شدین
امیرعلی خیاطیامیرعلی خیاطی
28 مرداد 00 16:38
دوست عزیرم فالویی خوشحال مشم فالوم کنی
Reyhaneh
پاسخ
دنبال شدین

28 مرداد 00 19:29
سلام دنبال شدین لطفا وبلاگ من رو هم دنبال کنین❤🖤

28 مرداد 00 19:42
با افتخار دنبال شدی لطفا دنبال کن
Reyhaneh
پاسخ
دنبال شدین
امیرعلی خیاطیامیرعلی خیاطی
28 مرداد 00 20:45
دوست عزیز فالو شدین خوشحال میشم منم فالو کنی

28 مرداد 00 23:48
سلام عزیزم دنبالت کردم اگه میشه من رو هم دنبال کنین🍓❤️